Åh va mysigt

Jag längtar till jul asså, har sagt de redan men säger det ännu en gång! haha
Idag följde jag med syrran till Heron city, vi drack milkshake och åt en cheeseburgare, sen kollade vi runt på Hemtext jätte fiina och mysiga jul saker!  Kollade även i MIO jätte fina där med, huh ni fattar inte hur mycket jag vill flytta hemmifrån..!!
jaja de va mysigt sen drog vi hem till henne , drack kaffe och åt en bit kaka, sen hem med Nisse och Koffe kom hit sen med, sen träna sen jajajjaaaa... haha


Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: Hihi tack så himla mycket :D! Glad jag blir när någon gillar mina bilder :)



Jo min dag har varit helt underbar :D KRAM

2009-12-01 @ 18:29:53
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0