Hemma som vanligt

Ligger i min säng och kollar på So You Think You Can Dance, gillar det programmet :)  Gosh va tråkigt det är att bara sitta i sitt rum och glo på datorn eller tv:n varje dag..

Känner verkligen att jag är trött på detta tonårs liv, vill flytta!!!


Imorgon ska jag dra till Södertälje för att kolla in vart platsen ligger som jag ska börja på, vet inte vad man ska kalla det, skola låter konstigt men lättast att säga, det är jobbcoacher iaf, aja ska dit på ett möte på Fredag, så drar och kollar vart stället ligger imorgon, älskling följer med :))


ÅH vad jag längtar till julen!!  Snart får man börja dekorera här hemma och sånt mysigt åh!


Nån annan som gillar julen? :D




En vit jul skulle inte sitta fel!  Eller ens en vit vinter tack.



Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-12 @ 12:00:40
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0