Kul..

Roligt att man inte kan duscha för vattnet är brunt.. händer ibland och de går över om ett tag men fan att det händer precis när jag tänkte duscha.

Bra att jag inte har bråttom nånstans haha, hade vart riktigt sorligt asså xD

Gosh det är Måndag igen, ska till Ingeus på Trosdag igen då ska jag få en jobbcoach och sånt, gaah jag vill ha pengar! men det kommer det kommer..

Juste idag ska jag träna Low Impact, skönt. Denna gång ska jag fan ta med mig skor!  Känner att det gör ont i vristen efter halva passet för man rör på bena jätte mycket och hoppar små skutt så det känns efter ett tag, och man ska egentligen ha skor så nu ska jag ta med mig! Hoppas fan att jag kommer ihåg, kanske ska lägga fram dom haha.

Hmm inte mycket mer, kanske träffa älskling fast har inte pratat om det än men ska nog kolla upp det snart..
CAUSE I WANT TO DUSCHA FAN!


Men ha en fortsatt trevlig kväll.. de kan man ju säga klockan är snart 4 men det är mörkt ute hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0