Torsdag

Ja vi kollade bara på film på Ingeus, den skulle vara inspirerande, okej filmen va jätte bra asså väldigt intressant men jag fattade inte riktigt hur jag skulle plussa ihop meningen med jobb, okej att man ska ha mål och sånt när man söker jobb men aa..

Asså filmen handlade om två killar som skulle bestiga ett berg och sånt..

Men iaf så ska jag dit nästa Torsdag för att snacka mer om filmen, sen 2 dec får jag snacka med min jobbcoach.


Efteråt mötte jag mamma i centrum, vi köpte lite saker, present till Cassandra och så, jag fick även en julklapp hihi :D

Har precis ätit hamburgare mums!!

Snart ska jag till älskling, ska sova över där och vakna sen typ kl 7 och dra hem haha, men jag är morgonpigg så det är lugnt.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: emma

, jag ska bara slappa:D



vad gör du ikv?

2009-11-19 @ 19:35:21
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0