UUh kuuul

Ja va roligt, om 10min börjar So You Think You Can Dance!!

Jag gillar det programmet väldigt mycket, det är roligt nu i början, se alla som dansar bra och dåliga xD
Imorgon ska jag till Ingeus igen.. åh sen är det Fredag snart igen :D
Ganska fullt upp igen. eller aa inte så värst men

Fredag: Ska jag sova hos älsk, vi ska äta chips och dip ( åååååh va gott )  sen ska vi typ spela Alfapet och kanske Mario kart hihi vi ska iaf mysa och umgås :D  Jusste vi ska till Arbetsförmedlingen först sen till Skärholmen och kanske stan. hihihi
Lördag: Då fyller min kompis Katja 19 år, hon ska väl ha fest då drar dit :D
Söndag: Hmmm denna dag är inte planerad, tror inte att nåt speciellt händer men det är ju söndag så :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tack :D



jo här är det också tråkigt väder...spöregnar!!

2009-11-26 @ 00:17:36
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0