Fredag/Lördag

Igår så hade Krister fest, vi drog dit, jag drog dit med Koffe och Miranda, hade ju blonderat hennes utväxt och färgat underhåret rosa ;D Sen så mötte vi upp två av Mirandas kompisar som skulle följa med dit :) en av Kristers tjejkompis va oxå där, sen kom Eve efter ett tag, sen kom det några andra dit som jag verkligen inte bryr mig om men jaja.. x) Blev väldigt mycket gjort den kvällen japp.. Tog några bilder, men det va bara typ Miranda och jag som va kamera kåta så tyvärr vart de nästan bara bilder på oss, men aja ;D
Idag ere ju Lördag, så idag orkar jag inte göra nånting är fortfarande typ bakis, usch... Älskling kommer hit iaf så ska vi bara softa :) Mums det regnar ute, I like, verkligen när man bara ska sitta hemma och ta det lugnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0