God morgon welcome to Friday!

Fredag idag fö fan!!  Fast händer inte så mycket idag, glömde tvätta golven igår :O så ska göra det snart, sen lite senare duscha och så, sen kanske ner till centrum med mamma för att handla, sen kommer Älsk hit och sover, vi ska bara softa och kolla film oså :)  Är ju fortfarande sjuk oså finns det nog inget att göra ändå :p

Mår jätte konstigt asså :S känns som jag är dunder hunrig fast jag åt frukost för ett tag sen.. aja vill inte äta för mycket heller för jag gör knappt nåt.. Imorgon drar vi till stan och kollar in buttericks hihihi :D  För halloween u know, längtar och hoppas nåt kuligt händer fan!

Myys de regnar ute hihihhi, skulle va mysigt att ta en promenad faktiskt, men fan fan, kan klockan gååå snabbare så jag kan dra till centrum !??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0