jusste xO

Gosh mina drömmar asså, tänkte skriva upp den här lite snabbt, orkar inte skriva exakt alla detaljer men xD   De va massa folk som festade hos Emilia Alakurtti haha, hon bodde själv i ett radhus, jag drack as mycket med Miranda haha, jaja sen kom Joel Laroma och knackade på och jag öppnade, sen snacka han lite och några till kom ut och kramade han oså, sen frågade han om han fick betala lunch till mig ( ja klockan va typ 2 på dagen och vi va as fulla)  Men jag tackade nej för jag va ju ihop med Koffe, sen kommer jag inte ihåg vad som hände mellan, men jag va iaf lite arg för att jag inte hittade Koffe, sen skulle Emilia gå in i sitt rum men jag sprang innan henne och våld öppnade dörren och där låg Koffe med en annan tjej typ halv nakna typ helt borta..  och jag blev så jävla arg och började slå honom överallt och kastade grejer och skrek som fan sen sprang jag nånstans och satt där hela natten och grät, sen vakna jag... hahah säger ju de fan mina drömmar är helt fucked up!!   Hahah fucking crazy, huh jag va glad att de bara va en dröm kan jag säga!  :)

Kommentarer
Postat av: You know me / M

Haha starren! Men fucking rolig hahahaha xd

2009-10-20 @ 18:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0