Måndag.

Jaahas då var de måndag igen.. älsk har blivit sjuk och så märkte jag idag att jag börjar få ont i halsen och nu senare på kvällen kliar det i näsan oså.. har vart på dåligt humör hela dan, blev lite gladare när jag drog och tränade och efter det för mamma hade stekt pannkakor :)) Men är inte alls glad över att jag håller på och blir sjuk.. får se om det blir långvarigt denna gång.. har inte varit riktigt sjuk på flera månader :o  Nu ligger jag i min säng och har leggings och kofta på mig men fryser ändå :(  Ska snart dra upp arslet och göra te och kanske nån macka. Jusste idag har jag och Koffe vart tillsammans i 2 månader hihi :D <3


haha jadu jag sa att nisse skulle vara catwoman på halloween , så sa jag jo jag kan vara Batman cause Im your man ;D

Jadu och Petra ville vara Hugh ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0