Oojoooj Söndag.

Huh har inte skrivit på några dar, har inte haft tid plus att blogg.se vart väldigt seg :/ I fredags drog jag Koffe Petra och Danne till Eve för att dricka lite och så :) Sen drog vi till Daniela ;) sen drog vi hem, åt chips och gosade :D

Jaa sen vart de lördag och då vaknade vi 9, vi sov hos mig som sagt och sen vid 11 drog vi till stan jag och Koffe alltså kollade runt, älskling köpte kläder, sen drog vi till hans syster Koffe har länge velat att jag ska träffa hans guddotter Fanny, så nu gjorde jag det , jaa jätte sööt tjej :D
sen drog vi hem, senare drog jag till honom för att sova över oså :)

Jaaaa sen vart det söndag och jag vaknade hos Koffe, kollade film, sen drog jag ner till centrum med mamma, fick lite grejer hihi glaad glaad :DDD

Vi åt tacos ;D  Nu ligger jag här väntar på älski, sen klockan 7 blir det TOP MODEL hiieehiee :DDD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0