Over and out.

Såja nu va helgen över igen..  I fredags drog vi till TBs och tog några öl, blev full hheee. sen drog vi hem till älskling. På lördag morgon drog jag hem och jag och Mamma drog till Skärholmen, först va vi i tumba c en snabbis, fick den där "halsduken"  från lindex, den är mer som en kauluri, sorry kommer inte på vad det heter på svenska, men den är as gullig iaf :D



Bilden vart så stor så kunde inte lägga in den så stor så den fick bli sådär liten, men ni kan gå in Lindex hemsida om det är så intressant att se den i lite större format x)

Sen fick jag en vinter jacka från Stadium nu fanns den tyvärr inte kvar på hemsidan så har ingen bild, men äh xD

Jaja sen senare drog jag till Cassandra för att vara barnvakt, Koffe kom senare och jag och cassandra tänkte skrämma honom, så Cassandra satte på sig sin spökdräkt och vi släckte ner hela lägenheten sen när han kom in hoppade Cassandra fram efter ett tag, haha vet inte riktigt om Koffe blev så rädd men aah, sen kollade vi på film resten av kvällen, disney filmer ;D


Sen vart det Söndag, ja idag asså.. Koffe drog till sin syster och jag och Cassandra mötte upp mamma på bussen, vi drog till Kungens Kurva, mamma köpte två kuddar till vardagsrummet och bäddmaddrass till sig själv, hon vart glad! :D

Vi va även inne i Elgiganten och jag och Cassandra tog lite bilder som jag tänkte lägga upp hahah

ENJOY!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0