Seg.

Kom hem från träninger för några timmar sen, gah hade ont i benen :(  Men jiee mamma köpte oboy hem, har inte haft det hemma på ett år typ, bra det men aah nu ville jag ha, för det är vinter snart och då ere mysigt att dricka varm oboy ibland :D  Kollar på Fråga Olle dokumentären just nu och kollar runt här på nätet lite, ska väl snart stänga ner och kolla på tv har lite ont i nacken, ligger så konstigt alltid..  jaajaa...

Saknar min älskliiing :(  Vi har faktiskt inte träffats på tre dagar, vi brukar träffas varje dag. men nu har jag ju vart hos elise och sen direkt träning så har inte hunnit träffa honom, men imorgon träffas vi nog :DDD  PUSS ÄLSKLING DU ÄR MITT ALLT <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0