thats right.

Halloween:
Jag har älskat Halloween sen jag va liten, när man va liten gick man alltid på halloween party i skolan eller hos vänner och det va alltid kul, nu när jag vuxit till mig så har jag inte firat halloween, jävligt tråkigt tycker jag! Men i år ska vi fira och klä ut oss ;D och dricka alkohol ofc man är ju tonåring fortfarande ;)


Hösten:
Asså jag bara älskar hösten, fast tycker att det kunde bli lite kallare ;) Det är så underbart att ha halsduk och vantar och senare gosa i vinterjackan ;) Fast inte alltid man behöver vinterjacka här i sverige, men jag hoppas på en mysig vinter tack !


Vänner/Familj:
Jaa jag vill sätta mina vänner och familjen på innelistan, fast dom kommer alltid vara där fast aa ;D Jag älskar mina vänner, eller aa mina bästa vänner, dom jag alltid haft och jag älskar min underbara familj, har världens bästa familj!


Skor:
Åh gosh jag älskar skor, de är så underbart att få nya skor och gå och visa upp dom för första gången mums!






Jeans som blir lösa:
Åh jag älskar jeans men dom är skönast när man precis tvättat dom, efter typ 30min blir dom helst lösa och man måste stå och dra upp dom hela jävla tiden.. de är därför jeans leggings är sköna!


Arbetsförmedlingen:
Jaa fortfarande.. jag har möte om en vecka och hoppas verkligen att de blir bättre efter den! Annars fy fan!


Slitet hår:
Åh jag älskar att vara blond men fy vad jag hatar slitet hår :(  Jag vet att man ska klippa bort det och jag brukar klippa topparna ganska ofta, men jag har ganska slitet ganska högt upp men inte fan tänker jag klippa till pottfrilla nej! Jag har börjat klippa som sagt och använda inpackning oså iaf ;)


Att sova själv:
Åh de är faktiskt så tråkigt.. ibland är det ju lite skönt att bara ligga och få stor plats men väl sen när man ska försöka sova så blir det så dystert.. då skulle jag vilja ha min älskling bredvid och det är ganska ofta, men som sagt så längtar jag att få flytta ihop med honom och sova med honom varje natt ;D  Puss älsk!! <3333



Pusspuss





Kommentarer
Postat av: simone

Exakt! Om jeans där, dessutom ser det ruskigt ut när tighta jeans hänger efter en stund, typ i skrevet och under rumpan, inte hett :) Ja tack till leggings :D

2009-10-29 @ 09:08:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: sparv

oj ska ni flytta ihop? :o

ballt

2009-10-29 @ 17:08:33
URL: http://abstraktahjartslag.blogg.se/
Postat av: danielak

ja tänka sig du har ett år kvar tills du längre inte är tonårig och kan skylla på det.. :P vad ska du då skylla på hhöhöhöhö.. :D



Onko ollu hauska halloween?

2009-10-31 @ 06:05:33
URL: http://atdanielaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0