<3

Jag är så himla lycklig.
Okej att man alltid är glad och lycklig i ett förhållande oftast.
Jag har inte haft många pojkvänner, men det behövs nog inte för att veta om man är lyckligast i världen.
Mina föredetta pojkvänner , ex som det heter, klart jag va ung och va dunder kär, jag va alltid den som va ny kär tills det tog slut och klart så blev jag sårad.. två gånger hände det att jag gick tillbaka för andra orsaker än kärlek av killen..
Första gången va jag ung och dum, andra gången visste jag själv vad killen ville och jag utnyttjade honom lika mycket som han mig, okej jaa jag vart fortfarande kär för det va ju jag som blev dumpad, men jag blev stark!
Blev rädd för mig själv, för hade aldrig träffat den sidan av mig.
Vi va på samma fest och såg honom hångla med en annan, och det konstiga va att det inte gjorde så ont som man kanske tror. Jag vart stark.
Träffade mitt ex ett par månader efter han gjort slut och vi va ju väldigt bra polare.
Trodde på hans ord om att vi skulle vara kompisar även efter, men förstod efter att vi inte längre "va med varann" (ni fattar) att de va bara det han ville.
Jag festade och träffade några killar, sen träffade jag min nyvarande kille Christopher, lite innan de dissade jag mitt ex och efter det hörde man inget av honom.
Jag sket ju i det, men blev mest sårad och arg över att jag hade trott på hans ord om vänskap.
Förstod bara inte varför man inte kunde vara vän, vi va ju inte bara ihop utan vänner också.
Men i hans huvud fanns inte dom orden han lovade.
Idag lever jag mitt underbara liv med min pojkvän som jag älskar mer än livet. Har ALDRIG träffat en sån underbar människa, jag hoppas att jag aldrig förlorar honom för mitt hjärta skulle gå isär.
Koffe gör mig till den lyckligaste tjejen i världen, så alla ska veta HAN KNÄCKER ALLA POJKVÄNNER JAG HAFT OCH ALLA KILLAR PÅ DENNA JORD!
Babe Jag Älskar Dig mer för varje dag som går, du är mitt allt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0