igår och idag.

Igår va jag hemma hela kvällen, koffe var på födelsedags fest precis här vid mig så han skulle komma till mig sen.
De regnade jätte mycket och sedan kom åskan, blixt och dunder, så coolt.
Såg flera coola blixtrar som jag aldrig sett förut så coolt hur hela himlen lös upp.
Jag älskar åska, tycker de är så coolt och mysigt, inte när de är kväll och man är ensam dock, men annars :D
Jag och mamma satt uppe och kollade, vid 12 kom Koffe hit och de va så mysigt och krama om honom gullebulle!
På torsdag på torsdag PÅ TORSDAG :D
Söndag:

Idag är de sådär sunkigt väder still..
Vill inte sitta hemma och ruttna, vi ska till Ikea snart med Carita, de ska bli nice, ska nog köpa dom där hyllorna jag såg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0