knaaaas

Haha stressigt idag, håller på med en läxa, den är inte svår så men är stressad över en annan sak, kollade på Ellos sida på Shepherd skorna, som jag vill ha, men hade inte tänkt beställa dom än liksom.
Skulle bara kolla hur mycket det skulle kosta och bla bla, sen trycker jag på en knapp.. oftast får man kolla på hela beställningen och sånt smått, men då hade beställningen gått fram!?
Fick små panik, försökte leta fram nånstans vart man kunde avboka eller vad de heter..
knas, som tur kommer dom inte än, utan sista semptember typ, jag vill ju ha dom ja.
Men dom kostar lite.. haha så får se om jag ändrar mig, kostar ju inte så mycket att lämna tillbaka om de nu kostar nåt..
ÅÅH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0