mysdag.

Idag vaknade jag brevid sötnos <3
Han drog hem och sen drog jag och mamma ner till centrum, jag köpte en skjorta :)
Efter drog vi till Marika, fikade med tonfisk sallad haha.
Nån timma efter drog vi till Soile, fikade där.
Efter det drog vi hem.
Jag hade sån ångest över att det inte har varit solit här sen vi kom från bulgarien och jag ville verkligen dra och sola, syster ville dra så vi drog :D
Underbart!
Efter solariet drog jag och mamma på promenad, vi kom inte så långt när de började regna, vi väntade en stund sen gick vi, vi blev lite blöta.. haha
När jag kom hem nyss för ett tag sen, beställde jag ett par skor från Nelly.com
Dessa snygga skor :D
Inte den dyra varianten dock, men med min inkomst så får man köpa billigare skor haha, jag går inte med högklackat så ofta så de är nog värt det.
Ska iaf ha på mig dom på Marikas fest som är om några månader haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0