Surt

God morgon.
Fy fan va arg jag va för ett tag sen, va nere i tumba och sen kom jag på att jag inte hade plånboken med mig.........
Fick gå hem tillbaka, får plugga här hemma, inte så farligt men fy fan va arg jag vart.
Skönt väder tycker jag iaf, eller de kunde vara lite kallare eftersom de är ganska kvavt.
Kanske låter sjukt men jag saknar hösten, sommaren har varit helt underbar :D men nu när vädret bara knasar så tycker jag att de kan bli lite kallare iaf :D
Längtar även till massa kalas i höst, Evelina fyller 19 :D
Nina fyller 20 :D
och syster Marika 40 :D
KUUL

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha jasså, vilken otur! nej jag har precis vaknat :D

2010-08-17 @ 09:59:05
URL: http://Ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0