undrar.

Ibland undrar jag varför människor måste va så krävande?
Kan man inte bara tänka på sitt eget arsle och låta livet rulla på.
Jag ifrågasätter aldrig mina vänner tex. jag vet att vissa är mina vänner och vissa andra inte är riktiga vänner, då är det väl ingen annan som ska rabbla upp skit hur jag är med mina vänner eller si och så.
Ditt liv växer hela tiden, allt är inte likadant som förut, de borde man väl fatta.
Älta inte över saker som är onödiga, ha dina nära och kära i hjärtat om dom inte är vid din sida hela tiden, de är inte stunden som betyder allt, tänk allt ni varit med om. Mina vänner är dom bästa, fast jag inte är med dom lika mycket som när man va mindre, tråkigt nog tar vuxen livet mycket av ens tid.
Jag är glad att jag alltid har dom i mitt hjärta, de är de viktigaste.
Jag hoppas mina vänner vet att dom betyder väldigt mycket för mig, tyvärr så har jag hamnat i vuxen livet och jag är inte den ända, so dont blame me for the same shit you do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0