<3

Idag är det den 12:e , jag och Älskling har varit ihop i 5 månader :D

Vi har varit med varandra sen sommarn fast vi blev ihop för 5 månader sen, allt känns så himla bra med honom! Han är den bästa! Okej jag har inte haft många men jag behöver inte ens tänka på att hitta den perfekta för jag har redan den perfekta!  IM SO HAPPY!





Jag är världens lyckligaste tjej.


Idag ska jag få träffa honom oxå, okej vi har inte träffats på en dag haha, men vadå om man kan träffas så träffas man väl så klart :D

Åh snackar med Nisse om simning, vi vill båda börja simma! Men storvretsbadet har inte öppet just nu så vi får vänta. Ska nog köpa nåt simkort så man kan simma flera dagar i veckan :D

Aja nu ska jag fortsätta städa här, mitt rum ser ut som en soptipp xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0