Absolut ingen lust asså.

Bläää.. detta är blääääää..

Iaf så drog jag och Petra till Nisse på fredag, sen drog Nisse, Jag, Petra och Jenni till Huddinge för att möta Katja och Evelina, vi drog till O learys.

Senare så drog vi till Picasso förutom Jenni som drog hem.
Men jag hade kul men inte alla hahah xD  iaf jag Katja och Nisse haha











Äh orkar inte lägga upp mer bilder haha..


Sen på lördag då, joo då gick jag till älsk och vi drack lite oså, väldigt mysigt :D

och det va helt underbart att få sova brevid honom <3


Idag söndag har jag varit i Skärholmen med mamma, Carita, Daniela och Cassandra.

Åt gooood mat där gosh!  Spanskt, det jag åt med Janika då.


Sen kom älsk hit och vi kollade på tv och sånt :D




ÅÅh i lördags fick jag 2 cherry coke av älsk, så himla gulligt, blev jätte glad :DDD

Drack en igår och har sparat en nu, den dricker jag nog imorgon.



Älskar dig sötnos, gosh älskar dig så mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0