Bacon!

Goddag eller nåt.

Gosh jag är så sliten, inge smink, sunkig tröja på mig och hungrig. Jag håller på och lagar mat nu, koka makaroner, sen bacon och hamburgardressing!  Ååh så gott!  Jag kan inte ha nåt annat till bacon.

Jag har även tränat lite idag, sprungit i 20min. de fick räcka, jag brukar bli lite snurrig.
Men jag gjorde de även igår och tränade magen lite, fast springningen tog åt oxå, har världens träningsvärk i magen, idag så nös jag och det gjorde så himla ont i hela magen sjukt!

Hmm jaa ska nog tillbaka till köket så jag inte bränner upp hela :O

Ska även få träffa min pälsk idag igen :D Så myyysigt.


Asså va fan jag kollar in Kenzas och Fokis blogg nu är det ju bara Kenza som är i Thailand, men ändå så ser man andra bilder på kompisar, jag vill oxå utomlands va fan!!!

Sveriges sommar är ju mysig men den kunde vara lite old school ;D  fast de är ändå inte samma sak som utomlands.



Jag i somras i Lida med syster Marika. Den dagen va nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0