Bakis hela dan.

Shit va mycket jag drack igår?!  Väldigt konstigt att jag inte satt och spydde efter.. fast har ju inte spytt på flera år, joo då när Katja fyllde år men då blandade jag öl och vin.. never again.

Iaf så hade jag jätte kul!  Okej jag va lite tråkig på slutet oså.. fan måste ha en liten gubbe brevid mig som säger till när man går för långt..

Men nu när jag är nykter och kände även av det igår.. att jag är dum i huvudet fan! FY på mig.

Men nu är allt bra hoppas jag :D

Orkar inte lägga upp bilder för dom jag tog va inte så jätte roliga haha, finns bilder på BDB oså vidare :p

JA FAN HAR HAFT ONT I HUVUDET HELA DAN..  Det är så jag är bakis nuförtiden :) As jobbigt att ha det hela dan.. gosh





Jag älskar dig Koffe, du är mitt allt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0