Idag.

Joo drog ju till stan med Elise och Eve, vi gick inte runt där så länge, jag hittade leggings i HM men fanns inte i min storlek sen kollade vi i en annan HM där hittade jag några, inte likadana men väldigt nicea :D  Lite party aktigt liksom, kostade bara 150kr.

Sen så drog vi till Elise och drack te och pratade, Kaspian va även på bra humör så gullig!!  Så himla söt unge asså!

Sen drog jag hemåt med bussen till älvsjö , mötte mamma på tåget, sen buss från tumba upp, mamma åkte hem och jag drog till älsk.

Jaa hade inte ätit på hela dan, så lite hungrig va jag när jag kom hem vid 9.  Har ätit soppa men ska nog äta nåt mysigt :D haha

Imorgon ska jag på möte kl 4 så jaa vi hörs mer imorgon..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0