In to my wierd dreams.

Tja!  Snart är det dags att sova, men först ska jag njuta av några program på tv, just nu kollar jag på 2 ½ men, senare blir det Sverige pussas och kramas, sen vänner, sen scrubs och jaa får se när jag somnar :)

Min dag har varit som vilken dag som helst. Det ända positiva va att älsk va här och gosade med mig!

Jaja om några timmar ska jag in i mina konstiga drömmar igen, har drömt så konstiga drömmar, man kan inte göra annat än skratta, drömde att Koffe hade en blogg som han hade startat precis och massa knas, en annan dröm va att jag va i stan med mina kompisar och några hade fixat så att hela centralen va fullt med massa coola Si-fi saker och allt, de flög ett flygande tefat över centralen oxå och de mörkt och mystisk.. haha den va så sjuk XD

Aja nu ska jag stänga av datorn iaf :)

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0