Nu far jag ner till centrum va

Gah de är jobbigt att skriva på bild så jag skriver såhär nu. Igår sov jag hos älsk vi hyrde film, 3 st.

1. Stan Helsing  ( såndär scary movie film u know ) haha
2. LA gigolo ( väldigt bra, massa naket haha )
3. Butterfly effect 3 ( hade ju velat se ashton kutcher i den , jo han dog ju i ettan men ändå hah )


Men de va väldigt mysigt!  Nuså är det söndag, jag och mamma ska pallra ner till centrum för att träffa Carita min syster och hennes dotter Cassandra :)

De ska bli mysigt, kommer blir svåårt för jag vill köpa ett par skor!! Men dom kostar 500kr, mammas huvud skulle explodera om jag köpte.. blä

Men men vi hööörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0