old photos <3

Åh fick för mig att kolla igenom min gamla telefon.. inte så mycket bilder men några roliga :D

Kan visa några, inte för att alla vet vilka eller hur mysiga dom är men xD



Cassandra och Linus, väldigt småå, nu är Cassandra 7 och Linus 4!
Båda är mina syskons barn.





hahah Milos jag och Daniela xD  Mååånga år sen.

Milos är Linus storebrorsa och Daniela är Cassandras storesyrra :)





haha väldigt liten bild men aja xD

Flera år tillbaka, tyyyp hmm 5






hahah jag som typ 14/15 år xD

HAHA



Ååh idag köpte jag nya skor förresten :D

Lite sådär porriga men snygga ;) billiga oxå. kostat 500kr och nu 250 ;)

Snart kommer älsk hihi, ska fortsätta sjunga på låtar och äta lite mer mat ;)




Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: förlåt för sjuukt sent svar :P

Åh okej heh ;D jag skrev ett inlägg för länge sedan vad jag fick i julklapp haha :D

Allt bra med dig idag då? :) Kram

2010-01-05 @ 14:21:41
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Hehe okej :P

Mysigt, jo det är bra med mig :D! Vad gör du för mys då? :) kramar

2010-01-05 @ 22:05:13
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0