pepparkaka.

Go kväll.
Här ligger jag vid datorn och kollar smått på tv och äter pepparkakor hihi.
Älsk sov hos mig igår så idag myste vi tills typ 4 på dagen sen skulle han hem och jag drog till min syster Marika för att jag inte orkade sitta hemma resten av dagen för älsk ville inte vara med mig mer :( haha :)

Jag gick hela vägen till syster som bor i Tuna och de va typ 15 grader kallt... men de gick bra bara att jag frös sönder mina lår typ..

Sen fick vi för oss att baka sockerkaka, mums! Vi hällde på nånslags jordgubbssylt som syrran hade gjort själv och sen grädde, hann inte ta bild på det tyvärr men aah :)

Sen efter ett tag lagade syrran mat så länge satt jag och ritade lite haha ;)
haha fint va ;D

joo sen va de ju dags att pallra hem, gick till tumba och tog bussen upp.

Ajusste en "väldigt bra" bild på mina nya skor.






Kommentarer
Postat av: Petra

ooooh noi kengät on niin siistit:D koitin niitä tänää ja toivoin että voisin kävellä niisäsä :(

2010-01-05 @ 23:10:29
URL: http://piecesofpettz.blogg.se/
Postat av: nadja

du har super fina ogon!:)

2010-01-06 @ 06:15:39
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0