Yxan tack.

God morgon eller nåt.

Vaknade av grannen som borrade, klockan halv 9.  Inte så tidigt men de är fan inte roligt att vakna till borrning!!

Sen så har han/hon borrat nu ett par timmar lite då och då, jag ligger här och kollar på Våra bästa år, haha så sjukt. Har kollat på det sen jag va liten xD

Har ätit frukost vid 9 typ, lite hungrig kanske men ändå inte.

Hmm vet inte riktigt vad som händer idag.  Kaaanske kaanske träffa Elise och Eve.


Spelade på FB nyss, med min pet hihi, detta är vardagsrummet ;D
Just nu är det sextio tal som gäller.

Aja ska fixa mig lite osååå.



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt! :)

Jo, det är väl bra.

Vad gör du då? :D

2010-01-19 @ 18:10:02
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0