Onsdag, torsdag, fredag, lördag

I Onsdags va vi på Heron City med Rille och hans tjej Madde, vi bowlade och efteråt spelade vi lite i spelhallen :) Hade riktigt kul fast jag förlorade bowlingen haha pinsamt.
Koffes mamma fyllde även år i onsdags, så Koffe köpte en stereo till henne, jag la till lite pengar så den va lite från mig oxå hihi :)
Torsdag:
Drog vi till Skärholmen för att träffa Rille och Madde, vi kollade runt lite och åt mat :)
Sen va de dags för dom att dra hem, dom bor i Vadstena. Jag och Koffe fick skjuts av hans föräldrar, skönt för de ösregnade!!
Fredag:
Hände inte mycket alls, vi satt inne hos Koffe och bara va haha.
Sen drog jag hem, mammas semester började :D
Lördag:
Idag ska jag, petra och danne dra till Koffe för att umgås, dricka och äta lite :D
Ska bli mys :D
Vi har inte umgåtts på hela sommaren typ :(
De är så när man jobbar.
Koffe är ensam hemma ett tag så de ska bli mys att umgås.
AJUSTE i Tisdags va vi på Gröna Lund :D
Va fett roligt, älskar grönan ju :D bara att köerna är så jobbigt långa, man hinner ju inte åka så många åk för dom stänger även så tidigt.. whyy?
Saknar sunny beach.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Gröna lund. =)

2010-08-01 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0