Söndag.

Goddag.
Rakas kom hit igår vid 23 tiden, vi myste men inte länge man kunde knappt va bredvid varandra för de va så hiimla varmt!
Vi flyttade madrassen på golvet igen, mycket skönare.
Nu har han åkt hem och jag sitter här och kollar på tv medans jag väntar på mat.
De är kokhett ute men jag vill dra till centrum, mamma sa att hon inte orkade , inte just nu iaf .. men hoppas hon orkar om ett tag.
Ja de är ju Söndag idag och jag och älskling åker på Tisdag, idag sover jag hemma men sen på måndag drar jag till älsk med mitt pick och pack och sover över, sen får vi skjuts av hans föräldrar till arlanda :)
Huh imorgon kommer jag nog ha världens resfeber xD
Nu ska jag äta FALUKORV MED MAKARONER!!!  NYTTI>IIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0