God morgon bläblää

Gah har möte idag, det är så himla tråkigt haha..
Men efter det ska jag simma med Petra det blir mys!!
Måste klippa håret nån dag, vill ha lite uppklippt mitt hår ser såååå tråkigt ut hyyi.
Vi kan ta denna bild för att visa.. asså det är lika långt överallt och det passar inte mig så bra.
Meen mötet börjar 1 så ska börja fixa mig liiite.
Igår va jag i Huddinge med Miranda vi kollade runt massa, köpte en tunn kofta från HM för 89kr och Miranda köpte en jätte fin klänning :D
Sen drog vi till Tumba och sen Södertälje så vi gick runt mycket haha.
Men vi hörs.

Kommentarer
Postat av: /M

Jag meed!! :D hihi! Tänkte på allt som vi gjorde där när vi var små när jag gick där idag xD hehhe <3

2010-03-31 @ 20:26:33
URL: http://chocolatechick.blogg.se/oooh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0