igår.

Goddag!
Tänkte bara skriva lite om igår för idag har det inte hänt så mkt haha.
Jag mötte älsk och vi drog ner till centrum, kollade runt lite han köpte en jätte fin Björn Borg morgonrock och fina sommar skor.
Vi fikade även, sen köpte jag en kavaj oxå ;D
15 i 3 hade jag möte med min jobb coach så drog dit, efter det drog jag till Rönninge och solade en stund, sen mötte jag Miranda och vi gick runt lite de va mys fast de va as kallt ute, väldigt obehagligt , hoppas att värmen kommer ordentligt snart :D
Jamen efter att jag hade vart med Miranda så drog jag till centrum igen för att träffa Nisse en snabbis sen tog jag bussen upp till Koffe och umgicks där ett tag, sen runt halv 9 pallrade jag hem gud så skönt de va att lägga sig i sängen jag vart så tröött :D
Idag har jag inga planer, tråkigt men får väl göra nåt typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0