Lördag.

Hej!
Igår fyllde min stora syster Janika år!
Janika och hennes dotter Miranda.
Jag drog dit med mina andra syskon och Eva.
Jag och Miranda passade Linus och Elliot men vi fick äta mat med dom, de va jätte gott :D
Men men sen så drog jag hem efter 12 typ, de vart lite kallt men inte så farligt, hann med bussarna så fiint så :D



Lördag


Jaahas , nyss åt jag spenat pannkakor gött!
Jag och mamma ska pallra till Skärholmen ruuuuuuligt.
Har ju lite cash vettu, ska kolla efter dom där jeansen!!!
Hmm får se om jag får träffa Koffe senare annars blir det en hel helg utan honom :OO
Men nu ska jag fortsätta att fixa mig HAHA.. ja ser ut som en pundare typ men de göööööör inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0