Lördag

Tja!
Sov ju hos Koffe som sagt, vi hade Scary Movie kväll hihi, fast jag somnade mitt i 3an xD
Idag är det Lördag, Koffe drog och klippte sig så jag följde med sen kom jag hem, och har suttit sen dess, är så seg haha.
Fick veta att det inte blir nåt med Chaplins för det vart nå knas, så tydligen ska vi hem till Sandra istället :)
Det blir bra! :)
ååh jag vill ha massa stora silvriga ringar!! :DD
Ringde mamma och bad henne köpa nån för hon är i Skärholmen, men hon ville inte.. hoppas hoppas hoppas hon överraskar mig, fast det tror jag inte.. fast man vet aldrig haha.
Hitta en snygg på HMs hemsida!
kostar 49:50kr inga riktiga saker häära men fin är den och värd 50 spänn tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0