Silja Line Galaxy again.

Tja !  Vaknade klockan halv 8 idag :)  Sov på soffan..
För igår var det en äcklig fjäril i mitt rum och mamma skulle döda den, men plötsligt försvann den.. helt skumt

Så jag sov på soffan för jag vågade inte sova i mitt rum xD

IDAG!  Onsdag!  Ska jag dra på kryssning med Miranda! Sen blire några bekanta oxå :) Men vi ska dela hytt.


Det ska bli kul asså!
Har velat dra på kryssning ett tag nu men alltid tänkt på pengar, men va fan nu kör vi!!

Desutom ere fest båt idag totalt igenom!! haha

Vet absolut inte vad jag ska ha på mig eller vilka skor jag ska ha med mig eller nåt!?!?

Skulle ha haft möte idag klockan 4, men skickade mail till min coach om att få byta tid, hon har ju inte svarat men känner att jag inte hinner dit asså.


Får se om jag och Petra drar och solar, vi skulle nämligen göra det idag, sen måste jag ner till centrum för att kolla lite och handla mjölk xD


Men vi hörs sen!!  Blir nog massa bilder gaah.





Jag älskar min Christopher Lehtonen! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0