-

Är väldigt trött nu. Känner mig så lat.. Klockan är inte ens 8 och hur ska jag orka vara uppe till typ 10?
För vill kolla på EMAs och de börjar 9 haha. Men jag ska minsann klara det orkar inte somna tidigt, är ändå ledig imorgon..  Idag vaknade jag bredvid sötnos, känner just nu att jag inte fått krama honom tillräckligt idag, känner ett stort behov av några kramar just nu!
Iaf.. vid 1 drog vi till Janika för barnkalas, Linus fyller 5 imorgon :D
Sötisen fick en spiderman tröja av min mamma och Marika som han älskade, bilar och slajm av Carita och spiderman strumpor och sånadär märken som man kan stryka eller sy fast på kläder :)
Va riktigt mysigt faktiskt, god lunch och god tårta <3
Snackade massa med familjen som vi alltid gör, så himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0