hehehehe

Hur bor du? En trea i Tumba med mamma.

Brukar du komma i tid? Ja fast kommer ganska ofta precis i tid.

Hur lång är du? 163cm

Kan du laga mat? Vissa rätter haha

Vad jobbar du med/pluggar du? Jag jobbar på förskola ibland som vikarie och pluggar till barnskötare.

Vad har du på dig just nu? Ett linne och trosor.

Har du någon fobi? HATAR kryp!

Hade du en bra kväll igår? Jadå den va riktigt mysig.

Vilket är ditt senaste inköp? Hmm, det måste nog va min pälsmössa.

Din favoritdryck på morgonen? Juice eller te.

Var fick du dina senaste pengar ifrån? Har fått pengar från CSN idag.

Har du sovit i din egen säng inatt? Ja tyvärr

Vad hade du sönder senast? Min dator måste de vart :(

Vem snackade du med senast? Mamma

Varm favorit dricka? Varm oboy

Favorit dricka när du är riktigt törstig? Vatten eller läsk

Alkoholhaltig favorit dricka? Öl eller drinkar

Nar gjorde du senast något riktigt dumt? Vet inte :O

Saknar du någon just nu? Saknar mina vänner

Vad ska man göra för att få dig irriterad? När man inte förstår självklara saker!

Någon jag stör mig på? ingen.

Intressen? Familjen, vänner, Koffe, shoppa, osv

Senaste person du ringde? Mamma

Senaste person som ringde dig? Mamma

Vad drack du senast? Varm oboy

Vill du ha barn? Jadå, inte just nu dock

Längtar du till din nästa födelsedag? JA älskar födelsedagar :D

Har du rakat dina ben någon gång? näe? hahah joooooodå

Är du sugen på något nu? dra på promenad med en vän

Använder du hudkräm? Lumene.

Micro pop eller poppa själv? Micropoppis

Brukar du baka? Inte så ofta, skulle vilja.

Röstade du i de senaste valet? Ja

Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Ja faktiskt, fast skulle vilja flytta

Vilket låt lyssnade du senast på? Pitbull ft T-pain - Hey Baby

Vad tycker du är äckligt? Människor som snyter sig bonde style bland folk.

Har du pengar på mobilen? Ja fast kompis tar slut imorgon.

Vilken svordom använder du mest? Vittu, tror jag.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:00 då jag drar till skolan eller jobbet.

Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma och jag handlar på Ica

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Gillar att göra båda.

Om du vann på lotto vad är det första du skulle köpa? Köpa lägenhet om de vart så mycket man vann ;D

När var senast någon stötte på dig? Kanske förra vintern. men jag stötte såklart inte tillbaka eftersom jag har den finaste pojkvännen ever!

Vad åt du till middag senast? Varma koppen haha

Kan du vissla? Yes

Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid!

När flög du senast? I somras till Bulgarien <3

Pratar du några andra språk? Finska, engelska.

Har du gråtit offentligt? Någon gång.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har två piercingar, tycker det räcker, men vill jättegärna ha en tatuering.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Foto

Gillar du din boendesituation? Visst, men vill flytta ihop med pupu nu!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 :O

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja fast vet ändå inte :O

Tycker du om att krama folk? Inte alla, men älskar att kramas med Koffe

Äger du en digitalkamera? HAHA ja fast den är sönder.

Är du mörkrädd? Ja.

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok och en toffs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0