Rösta snart

Snart är de dags att rösta, jag vet nog vad jag ska rösta på och det blir nog Socialdemokraterna, men men de är ju massa snack om SD.. dom är så himla rasistiska och bla bla, sverige har blivit så torrt och klarar inte av de minsta lilla skämt om invandrare och de är även just för att de bor så många invandrare i sverige.
OBS jag är inte rasist nånstans!
Och tror även att SD inte menar rasistisk, okej deras reklam va ju lite jaa hmm, men jag tar det mer som skämt.
Jag har inga problem med att det finns invandrare i Sverige, jag är helfinsk men född här, det jag menar är att sverige inte behöver ta in så många som dom gör, och det jag läst menar SD även det.
Jag bor i förorten och har gjort det sen jag va liten, jag är även ung och vill ha jobb! men även så pass gammal att jag vill flytta hemifrån, de är inte alls lika lätt som de va för 10 år sen. OCH JAG SKYLLER INTE ALLT PÅ INVANDRARE, MEN JAG KAN SÄGA ATT DET BLIVIT SJUKT MYCKET MER ÄN NÄR JAG VA LITEN. Dom som är här ska stanna så klart, men ta inte in för mkt på så kort tid !
Jag tycker att det är jätteviktigt att låta Sverige vara Sverige, snälla de är inge rasistisk med det, istället för att mygga moskeer och sånt kan man lägga pengar på viktigare saker! Man kan ha sina religiösa saker i lokaler och fixa så de liknar.
DE LÖJLIGASTE JAG NÅNSIN HÖRT ÄR ATT MAN INTE FÅR SJUNGA SVERIGER NATIONALSÅNG I SKOLORNA LÄNGRE! VA FAN ÄR DET FÖR TRAMS SERIÖST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu är detta mina åsikter och SD kanske har helt andra, men säger bara det jag tycker.
Om de nu är många som kommer rösta på SD så borde väl politikerna tänka om lite varför det är många som gör det! Tro inte att alla dom är rasister för de kan jag garantera att dom inte är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0