still sick

Japp japp, sjukt att inte va på jobbet, tråkigt att det är sista dagen imorgon och jag måste stanna hemma för mår fortfarande inte bra.
Igår fick jag ju ont i halsen igen, trodde att jag skulle vakna hes men det gjorde jag inte som tur va, men fick hosta, det känns bra ibland men sen så gör de så jävla ont när man nyser. Fast det värsta är faktiskt huvudvärken och täppt näsa, fast då tar jag alltid nässpray, jag kan inte va med täpt näsa blääh.
men huvudvärken är kvar, tar ipren och det hjälper några timmar men sen gör det ont igen. Nu är jag trött och har huvudvärk , väntar bara på att Koffe spelat klart , han lovade att trycka på min handflata. Tycker det är oerhört skönt och det hjälper mot huvudvärk hihi
Ska fortsätta titta på Futurama nu. pusshei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0