seeg dag

Idag opererades mamma, foten så inge jobbigt så, vi va där typ halv 10 och det skulle sättas i gång 10.
När klockan väl blev 10 så drog mamma in, jag satt och läste Vecko Revyn som mamma köpte till mig på vägen :)
Operationen tog en timme , hann läsa typ hela tidningen haha men det gick snabbt, syrran skulle komma och hämta oss så sen väntade vi på henne typ 30min.
När vi väl kom hem typ 3 så va jag så oerhört trött så jag sov typ 10min haha, sen drog jag ner till centrum med andra syrran för att hämta medicin till mamma, vi köpte med oss semlor mums :)
Mamma kommer få vara hemma typ 6 veckor.
Är så glad att hon fått foten fixad, nu är det bara andra kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0