Söndag

Då har helgen rusta förbi igen!
I fredags drog jag och färgade Kims hår, sen drog vi ner till centrum för att möta Miranda, sen till ICA för att köpa pizza ingredienser, sen mötte vi Sara sen upp till Kim.
Jag hade med mig både rött och vitt vin, drack mest det röda.
Iaf så gjorde vi pizzan sen åt vi och pratade massa. Hade väldigt roligt den kvällen, Koffe skulle sova hos mig så han kom upp till Kim och Janne och Kaido kom oxå sen :)
Lördagen spenderade jag med älsk hos honom, åt pizza och chips och dip senare.. fetto yeaaah men gott!!
och det blir ju bara sånt en dag i veckan!
Har haft en mysig helg som alltid nästan.
Just nu ligger jag i min säng och ska väl sova om några timmar. Är ledig tills Torsdag för då börjar skolan.
Imorgon ska jag träna med Kim.
Godnatt.
Ett fint hus jag och Koffe byggde när vi va på födelsedags fika hos hans syster, hehe roligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0