tränat massor hehee

Idag körde jag på gymmet efter skolan, efter gymmet hann jag hem, ringde CSN och fixade så dom skickar hem papper så måste  jag fylla i dom och skicka in så jag får caaash !
Mötte Nisse i centrum sen, hon bjöd på fika, väldigt gulligt och det va mysigt !!
Efter det tog jag bussen till Marika och satt där ett tag tills det va dags att dra till African Dance i Salem, de va nice och är glad att jag tränat två gånger idag haha :D
KÖPTE även en väska idag i Adidas affären, jag och Kim drog dit efter skolan och hon köpte en adidas väska oxå, sån som jag har vit fast marinblå köpte hon riktigt fin ! :)
Denna köpte jag, lite mindre, är nöjd :D

Kommentarer
Postat av: karin

har liknande väska, grymt bra är dom!

2011-02-05 @ 15:47:52
URL: http://suuuunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0