igår och idag.

Joo såaatteee..
Igår drog jag och mamma till centrum först sen åkte vi till syrran som flyttat till Järna :)
vi fikade och tittade på en skräckis haha :)
Efter de åkte vi hem, i tumba handlade vi lite i affären, jag köpte chips och dip till mig, kom hem och la mig i sängen direkt, kollade på några tjejfilmer hihi, passade på nu när Koffe inte va hemma , de va riktigt mysigt ändå, sen vid kanske halv 1 somnade jag. Koffe kom hem typ halv 4 :p
Han hade köpt denna till mig, blev så glad :D  alltså jag bad honom köpa den i fredags, så jag sa inget om det igår till honom, skulle kolla om han kom ihåg och det gjorde han hihi :D
Idag kommer mamma hit för hon skulle egentligen blonderat min utväxt igår men de blev så sent, va så trött ville bara ligga i sängen, så hon är påväg hit nu :)
får se vad som händer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0