jobbar jobbar jobbar

Fast nu sitter jag på rast haha ;D
Gud så snabbt helgen gick!!
I fredags stängde jag och kom hem runt 6 , då va alla kompisar hemma hos oss för vi skulle ha pizza kväll, så vi gjorde pizza och åt och drack lite :)

Lördag:
Då drog vi till Gröna Lund :D åååh så jag hade längtat!

Kim och Miranda åkte Katapulten :)


Vi åkte extreme, skrek så jag blev hes hahah


MMMM ggootttt


Vi försökte vinna en stooor Yoshi men vi vann denna, de va andra plats ;D
DIDDY KONG!


Vi åkte Twister, den nya berg och dalbanan, den va riktigt rolig xD
va tvungen att köpa denna för den är så äkta xD vi visste ju inte när den skulle ta bild haha


Kommentarer
Postat av: Jenny

Siis my gad ku toi donut näytti hyvälta! (:

2011-07-30 @ 12:02:20
URL: http://silleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0