SÅÅ trött

Jag är så trött varje morgon its crazy, tänker alltid tanken att stanna och sova, men de gör jag inte så klart.
När jag väl kommer till jobbet så är det lugnt tills efter lunch då det blir lugnt i huset, så blir man trött igen. Jag trivs på jobbet och det är ju kanon bra!
Men det är jobbigt att vakna tidigt efter semestern, sista veckan blev jag van att somna vid 3 typ och gå upp vid 12. Sen att alla mina kompisar plus Koffe har semester gör inte saken bättre haha.

Men som sagt jag trivs på jobbet och tycker det är jättekul, att både få stänga och öppna, de jag aldrig gjort riktigt :)
Idag stänger jag så kommer springa hem direkt!! :)

Nu ska jag dra och jobba ( sitter på rast, sen rast haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0