huuuuuah

De va länge sen jag skrev xD
Vi har ju hunnit flytta och bott här i en vecka haha :)
Idag har jag inte gjort mycket men ändå mer än jag brukar på söndagar, har legat bakfull sen jag vakna till klockan 4 typ, spytt ett par gånger haha fy fan för jägern och tequilan igår xD
Sen kom Koffes syrra, man och barnen hit och sen hämtade vi pizza och åt hemma hos dom, guud så gott de va!!
Direkt efter mötte jag mamma för hade lovat henne att dra och kolla på vart läkaren ligger som hon ska till imorgon, i stan alltså, men va ju så bakfull imorse så de blev så sent men vi drog iaf, vi hittade och efter det gick vi till min syrra Carita som bor i stan och kollade på lägenheten, alltså mamma hade aldrig sett så de va kul, vi drack te och sen va de dags att dra hem, hon skjutsade oss hem, skönt!
Nu sitter jag här och klockan börjar bli mycket, men är ledig imorgon förutom att jag ska dra halv 7 till läkaren med mamma xD  Efter det ska vi kolla lite i stan, det ska bli mys !
GODNATT NU FAN xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0