Welcome

Välkommen denna underbara måndag morgon! Vaknade och kände mig dunder trött, nästan samma tanke varje måndag morgon "nu tänker jag stanna hemma och sjukanmäla mig" men näe förstår inte vart den där styrkan kommer som får upp mig varje måndag!? Nu är jag iaf påväg till jobbet och det är super kallt ute, det gör att man ännu mer vill ligga i sin varma säng.. Det som räddar min morgon är Vakna med the voice, dom kör alltid fredagens repris såhär dags, tackar Gud att dom gör det annars hade jag dött av uttråkhet.. XD nu sitter jag på tåget iaf och när jag anländer till Huddinge får jag sitta en halv timme där, spännande va? Heheee men nu ska jag typ halv sova . Vi välkomnar måndag morgon, god morgon !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0