Tja!

Heej det va ett tag sen, uppdaterar mer på instagram nu för tiden haha.
Aja idag drog vi mot Vingåkers factory outlet klockan 8 på morgonen.
Det regnade när vi drog sen halvvägs började det snöa... sen dess har det snöat bläää
Aaa vi shoppade ganska så mycket eller Koffe mest då men det är för att jag inte har så mycket pengar haha. Jag köpte iaf ett par mjukisbyxor Puma, sen köpte jag en present från mig och Koffe till en bejbiii ;)
Från Iittala köpte jag och Koffe en stekpanna, en mumin sax, två mumin skålar, en mumin kaffeburk, en iittala ljusbehållare, en avokado stjärn grävare (eller vad man kan kalla det haha) sen köpte jag en liten mumin piller burk till mamma :))
Koffe köpte kläder från själva vingåkers outletten. Gick in på Scorett outleten och kollade men såg bara converse som jag fastande för men dom kostar lika mycket där som på andra ställen så kände att jag inte hade råd :((
Dom hade fått en ny affär där som hette Delicato cafe och outlet. Där fanns det massa godheter för lågt pris hihihi
Köpte detta för 134kr!!
När vi va klara där åkte vi iväg och stannade på Donken och åt, mums!
Sen åkte vi till Stadium outlet och det fanns andra affärer där också, kommer inte ihåg just nu vart den låg men iaf påvägen hem ;)
Därifrån köpte Koffe en jacka till mig (som jag ska betala på nästa lön)
Blev dunder kär i den :D Koffe köpte en sovsäck hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0