meeen..

Kommer inte in på mobilens blogg app.... orkar inte blogga genom datorn för sitter knappt här, lättare genom telefonen... tråkigt
Men alla som kan så ladda ner appen instragram, bästa! Där är jag aktiv hahha heter Ninaa90
Aja men det är första veckan på jobbet efter semestern, i måndags när jag kom till jobbet så kände jag direkt lite irritation i halsen, tänkte: det här är ju ett skämt , man kan inte bli sjuk direkt av allas baciller haha..
Aja gick till jobbet på tisdag också, men under onsdags natten fick jag kramper i magen och ont i huvudet, fick lägga mig i vardagsrummet för de va för varmt i rummet och bla bla..
Har varit hemma nu två dagar, igår fick jag ännu mer ont i halsen så förkylningen kanske smäller på när som helst..
Ska iaf jobba imorgon för orkar inte sitta hemma plus att jag öppnar gillar inte att andra får jobba för mig när man har öppning eller stängning. Det är fredag imorgon så jag klarar mig!! :D
Våran frys har gått sönder förresten.. fick slänga 3 påsar med mat...
Ville fan ha en helt ny, både kyl och frys, det fick mamma när hennes kyl gick sönder.. men tror dom bara lagar våran gaahhhh
Mamma fick så fiin kyl och frys, värsta stora frysen som skulle behövas!!
just ja för ett tag sen så bokade jag filmerna The Avengers och The Amazing spiderman och idag fick jag mail om att man kunde boka The Dark Knight Rises så bokade direkt!!
The Avengers kommer nästa månad!!
Spiderman och Batman kommer i november :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0